Obchodní podmínky

Všeobecná ustanovení

K nákupu v našem internetovém obchodě není nutná registrace.

Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil a souhlasí s těmito obchodními podmínkami.

Ustanovení obchodních podmínek tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.

Obchodní podmínky a kupní smlouva jsou vyhotoveny jen v českém jazyce a jsou archivovány prodávajícím v elektronické podobě.

Cena zboží

Cena uvedená u rostlin je konečná. V této ceně nejsou zahrnuty náklady na jejich případné dodání.

Způsob dodání a platby

Rostliny zasíláme po území celé České republiky.

Způsob dodání:

  • Zásilkovna – cena za dodání 69 Kč
  • Česká pošta
    • Balík Do ruky – cena za dodání jednoho balíku je 140 Kč
    • Balík Na poštu – cena za dodání jednoho balíku je 135 Kč
  • Osobní odběr

Objednané rostliny si můžete po potvrzení objednávky u nás po dohodě vyzvednout.

Způsob platby:

  • Dobírkou – cena + 17 Kč (celkovou cenu za objednávku uhradíte hotově při převzetí balíku)
  • Bankovním převodem – zdarma. Číslo variabilního symbolu, které je nutné uvést pro identifikaci platby při úhradě bankovním převodem na náš účet, Vám zašleme v emailu s potvrzením objednávky. Celkovou cenu za objednávku potom, prosím, převeďte na náš účet nejpozději do sedmi dnů po doručení tohoto emailu. Rostliny můžeme odeslat až po připsání platby na náš účet.
  • V hotovosti při osobním odběru – zdarma. Celkovou cenu za objednávku uhradíte hotově v našem zahradnictví.

Rostliny zasíláme:

  • Vždy v pondělí, úterý nebo středu, aby zásilka došla do pátku a nezůstala uložena přes víkend na poště.
  • Rostliny vyrývám na objednání přímo ze zahrady a posílám provizorně sesazené obvykle po 2 – 4 ks (různě dle velikosti rostlin) v označených krabicích od mléka. Použití tetrapackových krabic je výhodné z hlediska poskládání do balíku a umožňuje držet nízké ceny sazenic. Sesazení rostlin je nutné z důvodu snížení množství a váhy posílaného kompostu.
  • Snažím se, aby rostliny pro zaslání byly spíše menší, ale životaschopné. Vysoké rostliny zasílám buď menší ještě před jejich vegetačním vrcholem nebo ostříhané, když to nejde jinak. Jde mi především o to, aby zákazník získal sazenice pro další růst nikoliv vzrostlé rostliny, které bývají dražší.
  • Rostliny svým vzrůstem, olistěním odpovídají vegetační době, která právě je. Neposílám rostliny v květu.
  • Pro nákup rostlin jsou nejvhodnější jarní nebo podzimní měsíce, kdy jsou rostliny menší.
  • Krabice od mléka jsou označeny kódy rostlin, které jsou uvedeny v potvrzovacím mailu objednávky. Příslušný kód je uveden tam, kde je rostlina zasazena. Substrát zakrývám novinami, aby se nevysypal, a rostlinu překrývám víkem z další krabice. Pokud je rostlina vyšší zajistím víko klacíky, tak, aby měla rostlina v krabici dost prostoru a nepoškodila se.
  • Zásilka neobsahuje kopii objednávky se seznamem objednaných rostlin.
  • Přesný termín dodání sdělujeme odesláním druhého potvrzujícího emailu. Objednávka bude odeslána v co nejkratší době, nejpozději za týden od jejího potvrzení, nebo v předem dohodnutém termínu, vždy na adresu uvedenou kupujícím v objednávkovém formuláři.  V den odeslání balíku Vám ještě zašleme emailovou zprávu s podrobnostmi k objednávce. V den dodání by Vám měla příjít také SMS zpráva od Zásilkovny či České pošty s bližšími informacemi o doručení balíku. Pokud ve formuláři při objednávce nevyplníte číslo na mobilní telefon, zašle Česká pošta tuto zprávu na Váš email.

Balík by měl být doručen dle podmínek Zásilkovny nebo České pošty následující den, nejpozději do dvou dnů od podání.
Po vybalení rostliny chraňte alespoň jeden den před přímým sluncem! Za horka sázejte nejlépe večer. Rostliny důkladně zalijte.

Odeslaná objednávka

Odeslaná objednávka se stává návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva potom vzniká doručením našeho osobního potvrzení objednávky na váš email s přesným datem odeslání objednaných rostlin a samotným dodáním rostlin. Systémem automaticky zaslaná zpráva, kterou obdržíte ihned po úspěšném odeslání objednávky na email, slouží pro kontrolu objednávky.

Zrušení nebo změna objednávky

Objednávku lze měnit nebo zrušit:

  • u zasílaných poštou – do doby, než obdržíte druhý potvrzující e-mail.
  • při osobním odběru je možné objednávku zrušit kdykoli do dohodnutého termínu odběru.

Pokud potřebujete změnit nebo zrušit objednávku, informujte nás co nejdříve na email kvetiny@kamejka.cz.

Provozovatel obchodu Simona Hrňáková může jednostranně zrušit část nebo celou elektronickou objednávku, nebo ji po dohodě se zákazníkem změnit v těchto případech:

  • Pokud dojde k vyprodání nebo úhynu rostlin.
  • Pokud došlo v aplikaci e-shopu k technickému problému

Jestliže tato situace nastane, budeme vás nejprve neprodleně kontaktovat s návrhem změny objednávky.

Odstoupení od kupní smlouvy

Jelikož jde o prodej na dálku, je kupující oprávněn dle občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy, a to do 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. V případě odstoupení se kupní smlouva od počátku ruší. Pokud se rozhodnete k odstoupení v této lhůtě, tak prosím postupujte následovně:

  • Odešlete oznámení o odstoupení od smlouvy na náš email kvetiny@kamejka.cz. Ve zprávě, prosím, nezapomeňte uvést číslo vašeho bankovního účtu, na který má být kupní cena za objednávku převedena.
  • Květiny zašlete zpět na naši adresu nejlépe „Balíkem do ruky“, pokud možno v původním obalu a kompletní se všemi průvodními dokumenty. Rostliny nesmí být nadměrně poškozené. Neposílejte, prosím, balík na dobírku. Tato zásilka nebude převzata. Náklady za vrácení rostlin si hradí kupující sám.
  • Po doručení vráceného balíku na naši adresu, vám do tří dnů převedeme celou uhrazenou částku za zboží nákup (cena za rostliny + poštovné), na váš bankovní účet.

Reklamace

Každou reklamaci vyřídíme k vaší spokojenosti individuální dohodou v souladu s platným právním řádem. Ručíme, že dodávané rostliny jsou ve shodě s kupní smlouvou.

Po převzetí balíku od dopravce si, prosím, zkontrolujte úplnost zásilky. Shodnou náhradu za vyprodanou rostlinu nezasíláme. Pokud by tedy došlo náhodně při balení k nějaké záměně rostliny, nebo bude některá z objednaných sazenic chybět, pošlete, prosím, ihned reklamaci na náš email kvetiny@kamejka.cz. V nejbližším možném termínu zdarma odešleme nedodanou rostlinu. Nebude-li již skladem, nabídneme Vám buď náhradní druh, nebo vrátíme uhrazenou částku.

Na zboží a pravost odrůdy rostlin se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců, u jednoletých rostlin (letniček) jen do konce jejich vegetačního období. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží.

Reklamace se nevztahuje na poškození rostliny vzniklé:

  • běžným používáním nebo její životností,
  • nesprávným skladováním a pěstováním rostliny, nebo nesprávnou výsadbou,
  • při poškození přírodními živly, zvířaty, třetí osobou a škodlivými látkami,
  • chorobami a škůdci rostlin, jejichž inkubační doba je kratší než doba, která uplynula mezi prodejem rostliny a vznikem poškození.

Postup při reklamaci:

  • O případné reklamaci nás vždy, prosím, nejprve informujte telefonicky, či na email kvetiny@kamejka.cz
  • Reklamované rostliny většinou po dohodě nepožadujeme vrátit nazpět. Obvykle stačí, když zašlete emailem fotografii reklamované rostliny.
  • O přijetí a postupu vyřízení reklamace vás budeme do tří dnů od doručení zprávy informovat e-mailem.

Reklamaci vyřídíme k vaší spokojenosti a co nejrychleji, nejpozději do třiceti dnů od jejího převzetí.

Ochrana osobních údajů

Vámi poskytnuté osobní údaje jsou považovány za důvěrné a budou použity pouze pro dodání zboží a pro komunikaci s vámi. V žádném případě nebudou údaje poskytnuty další osobě. S vašimi osobními údaji je nakládáno v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. Kdykoliv můžete emailem požádat o jejich vymazání nebo o informaci o jejich zpracování.